Skader i forbindelse med levering
Ved reklamation over skader på et produkt f.eks. ridser, skår buler mv., som ikke kan betragtes som funktionelle fejl, men skader som kan være opstået ved forsendelsen. Så skal du reklamere så snart du modtager varen og gøre opmærksom på dette. Du skal samtidig dokumentere skaden bedst muligt, f.eks. hvis der er sket skader på indpakning mv., da det kan have betydning i forhold til at kræve erstatning overfor transportøren.
Du skal derfor sende os:
- Et billede af pakken som den så da du modtog den (alternativt af den tomme kasse)
- Et billede af pakkelabelen
- Et billede af skaden på varen (gerne mens den stadig er i pakken)
- Et billede ned i pakken, hvor man kan se hvordan varen var pakket
Kan du se skader på emballagen, når du modtager den, så sørg altid for at få det noteret på din udleveringskvittering. I det øjeblik du for udleveret varen, er ansvaret dit, og derfor skal du kunne dokumentere skader, der måtte være sket under transport. Dette er desværre nødvendigt, da vi oplever at fragtfirmaerne ofte behandler vores pakker meget voldsomt, og vi skal derfor bruge ovenstående i forbindelse med at kræve erstatning.
Billederne sendes til webshop@alstrom.dk
Tak for hjælpen.